Better Investing Tips

Revizuirea asigurărilor pentru animale de companie Trupanion

click fraud protection
Cel mai bine cotat pentru
  • Cele mai bune planuri de asigurare pentru animale de companie

Argumente pro explicate

• Fără limite anuale: Niciunul dintre planurile Trupanion nu are limite anuale, deci, indiferent de politica pe care o alegeți, nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la epuizarea acoperirii.
  • 0 $ deductibilă disponibilă: Cu o deductibilă de 0 USD, nu va trebui să plătiți o anumită sumă din buzunar în fiecare an înainte ca acoperirea asigurării dvs. să înceapă.
  • Toate planurile includ o acoperire de 90%: Fiecare poliță include automat o rată de rambursare de 90% pentru toate tratamentele acoperite.
  • Garanție de preț: Spre deosebire de majoritatea asigurătorilor de animale de companie, care cresc primele în fiecare an pe măsură ce animalul de companie asigurat îmbătrânește, Trupanion nu va crește niciodată prețul poliței dvs. din cauza vârstei animalului de companie.
  • Serviciu clienți 24/7: Linia telefonică de servicii pentru clienți Trupanion este deschisă 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână.

Contra explicate

• Puține opțiuni de personalizare: Fiecare dintre planurile Trupanion nu include nicio limită anuală și rambursare de 90%. Acesta este un nivel excelent de acoperire, dar înseamnă că nu poți juca cu diferite opțiuni pentru a reduce prima lunară.
  • Îngrijirea preventivă nu este disponibilă: Este destul de standard pentru asigurătorii de animale de companie să nu includă îngrijirea preventivă în politica lor de bază, dar Trupanion nu oferă niciun motociclist care acoperă sănătatea de rutină.
  • Condiții de plată limitate: Trupanion acceptă doar plăți lunare, deci este posibil să nu puteți plăti integral pentru prima dvs. politică.
  • Fără reduceri: Trupanion nu numai că nu oferă o reducere pentru plata în avans, dar, de asemenea, nu veți obține economii prin înscrierea mai multor animale de companie sau dacă sunteți membru al forțelor armate.

Planuri disponibile

Trupanion oferă un singur plan de bază care acoperă atât pisici, cât și câini. Singura parte a planului de bază care poate fi personalizată este deductibilă anuală, cu o scală glisantă de deductibile în trepte de 5 USD între 0 $ și 1.000 $.

Pentru cei care doresc o acoperire suplimentară, Trupanion vinde două îmbunătățiri ale politicii. Pilotul de recuperare și îngrijire complementară acoperă procedurile non-clinice, cum ar fi kinetoterapia, modificarea comportamentului și homeopatia. Un călăreț suplimentar de asistență pentru proprietarul de animale de companie ajută la o serie de costuri neașteptate, inclusiv răspunderea pentru daune materiale, publicitate și recompense în cazul în care animalul dvs. de companie dispare și incinerare sau înmormântare dacă animalul dvs. moare într-un accident.

Rețineți că nici planul de bază Trupanion și nici unul dintre călăreți nu acoperă îngrijirea preventivă. Unii asigurători de animale de companie oferă călăreți pentru îngrijire preventivă și bunăstare care ar putea include controale de rutină, vaccinări, microcipare și intervenții chirurgicale sterile sau sterile. Dacă acest tip de acoperire este important pentru dvs., va trebui să căutați un alt furnizor.

Tratament acoperit Planul de bază Rider de recuperare și îngrijire complementară Călăreț de asistență pentru proprietarul de animale de companie
Taxe de examen
Proceduri
Teste de laborator
Medicament
Tratamentul continuat
Condiții genetice
Grijă preventivă
Microciparea
Chirurgie spay / neutru
Vaccinări
Tratament dentar
Tratamentul comportamental
Specialiști
Îngrijire alternativă / holistică
Internare medicală
Incinerare / înmormântare
Notă

Nu puteți obține îngrijire medicală sau preventivă prin Trupanion.

Planificarea prețurilor

Deoarece Trupanion include rambursarea 90% și fără limite anuale pentru fiecare politică, este impresionant faptul că cele mai ieftine politici ale companiei sunt la prețuri comparabile cu opțiunile de primă scăzută de la concurenți, dintre care multe includ rate de rambursare de doar 70% și limite anuale în conformitate cu $5,000. Cu toate acestea, politicile de ultimă generație ale Trupanion tind să funcționeze mult mai scumpe decât planurile altor asigurători de animale de companie, cu termeni comparabili. Gama de prețuri de mai jos se bazează pe diferitele opțiuni deductibile.

Primul lunar al planului de bază Rider de recuperare și îngrijire complementară Călăreț de asistență pentru proprietarul de animale de companie
Câine: 1 an 29,70 USD până la 112,46 USD $3.11 $4.95
Câine: 3 ani 34,28 USD până la 133,75 USD $3.74 $4.95
Câine: 6 ani 52,78 USD până la 219,63 USD $6.28 $4.95
Câine: 12 ani 94,94 USD până la 415,34 USD $12.05 $4.95
Pisica: 1 an 18,45 USD până la 60,27 USD $1.58 $4.95
Pisica: 3 ani 22,75 USD până la 80,24 USD $2.17 $4.95
Pisica: 6 ani 30,02 USD până la 113,99 USD $3.16 $4.95
Pisica: 12 ani 55,07 USD până la 230,26 USD $6.59 $4.95

Perioade de așteptare

Trupanion impune o perioada de asteptare de cinci zile pentru răniri și 30 de zile pentru boli, care sunt puțin mai lungi decât vedem de la alți asigurători pentru animale de companie. Aceasta înseamnă că, la înscrierea pentru o poliță, va trebui să așteptați acest timp (în timp ce plătiți prime) înainte de a putea utiliza oricare dintre beneficii. Vestea bună este că condițiile ortopedice, pe care mulți furnizori plasează o perioadă de așteptare de șase luni, sunt acoperite de îndată ce perioada de așteptare de 30 de zile a expirat.

Condiții preexistente

Practic, niciun asigurător de animale de companie nu acoperă condiții preexistente, deci nu este de mirare că acestea sunt excluse. Trupanion definește o condiție preexistentă ca fiind una care a apărut în cele 18 luni anterioare înscrierii poliței sau în perioada de așteptare aplicabilă. Acest lucru se aplică și evenimentelor care au avut loc înainte de intrarea în vigoare a beneficiilor. De exemplu, dacă câinele dvs. are un accident înainte de data de începere a politicii, dar nu prezintă semne ale o vătămare până la câteva săptămâni mai târziu, odată ce sunteți asigurat, vătămarea nu va fi eligibilă pentru rambursare.

Limite de acoperire

Cu nu limitele anuale sau de viață în oricare dintre polițele sale, Trupanion oferă cele mai bune condiții posibile pentru limitele de acoperire. Doar o mână de furnizori oferă ceva similar.

Planificați excluderile

După cum am menționat, Trupanion exclude toate formele de tratament preventiv și nu oferă călăreților suplimentari cu acest tip de acoperire. Altceva important de știut despre excluderile planului Trupanion este că taxele de examinare nu sunt acoperite. Aceasta înseamnă că, dacă animalul dvs. este bolnav și merge la medicul veterinar, politica va acoperi necesarul teste, proceduri și / sau medicamente necesare pentru a vă ajuta, dar examenul în sine va fi responsabilitatea dumneavoastră. O listă completă a excluderilor de planuri poate fi găsită în Trupanion’s exemple de documente de politică.

Avertizare

Citiți termenii și condițiile pentru a înțelege pe deplin ce este acoperit și ce nu, mai ales dacă sunteți îngrijorat de condițiile preexistente.

Creanțe

Un avantaj al colaborării cu Trupanion este că compania oferă un sistem de plăți directe cu mulți furnizori. Dacă medicul veterinar participă, va trebui să vă plătiți doar costurile din buzunar la checkout; Trupanion le va plăti restul direct. Acest lucru este mult mai eficient decât procesul tradițional de plată a facturii veterinare integral, de a trimite o copie companiei de asigurări pentru animale de companie și de a aștepta rambursarea.

Dacă medicul veterinar nu are o relație de plată directă existentă cu Trupanion, procesul de depunere a cererilor este încă ușor. Conectați-vă la contul dvs. și trimiteți o reclamație cu o copie digitală a facturii dvs. sau trimiteți-o prin poștă, dacă preferați.

Serviciu clienți

Trupanion oferă servicii pentru clienți prin telefon, e-mail și chat live. Liniile telefonice sunt deschise 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, astfel încât veți putea ajunge la cineva, chiar dacă aveți nevoie de ajutor cu o vizită de urgență la veterinar în toiul nopții. Chatul live este disponibil pe Site-ul web Trupanion; numărul de telefon al serviciului pentru clienți este 855-210-8749.

Evaluări ale terților

În ciuda subscriere Politicile de asigurare Trupanion pentru animale de companie de peste un deceniu, Compania Americană de Asigurare a Animalelor de companie nu este evaluată de niciunul dintre cei mai importanți agenții de rating de credit precum AM Best sau Moody’s. Cu toate acestea, firma de analiză financiară Demotech, care evaluează în primul rând stabilitatea financiară pentru companiile de asigurări pentru proprietăți și accidente, acordă Companiei Americane de Asigurare a Animalelor de companie un rating A (excepțional). Acesta este al treilea cel mai mare rating acordat de agenție.

Din păcate, Trupanion pare să aibă unele probleme recurente cu practicile sale comerciale, în special cu privire la modul în care compania vinde politici. BBB raportează două acțiuni guvernamentale împotriva Trupanion în ultimii doi ani, una în statul Washington și cealaltă în California. Ambele acțiuni implică Trupanion în a nu se asigura că reprezentanții săi de vânzări au fost autorizați corespunzător. Dar aici nu se termină problemele companiei. Inclusiv cea mai recentă acțiune, comisarul pentru asigurări din Washington, unde își are sediul Trupanion, a emis companiei trei amenzi separate. Un lucru de reținut este că aceste încălcări implică în principal vânzători terți, deci cei care cumpără politicile direct de pe site-ul web Trupanion nu ar trebui să întâmpine probleme cu licențierea necorespunzătoare agenți.

Competiție: Trupanion vs. Labe sănătoase

Healthy Paws este similar cu Trupanion prin faptul că oferă acoperire numai pentru accidente și boli, fără opțiunea de a adăuga îngrijire preventivă. Healthy Paws nu impune, de asemenea, limite anuale pentru niciuna dintre polițele sale, deși nivelurile de acoperire variază de la 70% la 90% și nu există nicio opțiune de eliminare a unei deductibile anuale.

Totuși, când am cerut cotații de la ambii asigurători pentru o poliță cu o acoperire de 90% și fără limită anuală, Trupanion a fost de peste două ori mai scump decât Healthy Paws. Singura diferență a fost că politica Trupanion nu a avut nicio deductibilă anuală, în timp ce planul Healthy Paws avea o deductibilă de 100 USD, dar numai asta s-ar plăti pentru sine în doar două luni de prime. Pentru acest tip de plan cu acoperire ridicată, Healthy Paws este câștigătorul clar aici.

Trupanion Labe sănătoase
Animale acoperite Câini și pisici Câini și pisici
Exemplu de cost 123,11 USD pentru asigurarea unui câine de doi ani cu o acoperire de 90%, fără limită anuală și o deductibilă de 0 USD 75,50 USD pentru asigurarea unui câine de doi ani cu o acoperire de 90%, fără limită anuală și o deductibilă de 100 USD
Tipul de acoperire Accident și boală Accident și boală
Perioada de asteptare Leziuni: cinci zile; Boli: 30 de zile Leziuni: 15 zile; Boli: 15 zile
Verdict

La valoarea nominală, condițiile de politică ale Trupanion sunt unele dintre cele mai bune din industrie, iar planurile furnizorului cu preț redus sunt surprinzător de accesibile. Cu toate acestea, alegerea unei deductibile mai mici trimite primele crescând peste concurență. În plus, lipsa opțiunilor de îngrijire preventivă și bunăstare ar putea fi o problemă pentru unii.

Dacă nu căutați nimic special din polița dvs. de asigurare pentru animale de companie, cu excepția protecției în caz de evenimente neprevăzute, planurile mai ieftine ale Trupanion oferă o mare valoare. Pe de altă parte, dacă intenționați să utilizați politica dvs. în mod regulat pentru îngrijirea continuă, este posibil să fiți mai fericit să căutați în altă parte.

Obțineți o ofertă

Metodologie

Al nostru metodologie pentru revizuirea companiilor de asigurări pentru animale de companie se bazează pe o abordare cantitativă care analizează multe aspecte diferite ale fiecărui furnizor. În primul rând, ne uităm la tipurile de planuri disponibile, care tratamente sunt și nu sunt acoperite și dacă există perioade de așteptare sau excluderi. De asemenea, comparăm termenii fiecărei polițe, inclusiv deductibile, limite și niveluri de acoperire și vedem cum se acumulează primele față de concurenți. În cele din urmă, evaluăm reputația generală a furnizorului examinând opțiunile de servicii pentru clienți și văzând ce au de spus agențiile terțe și clienții existenți.

Surse de articole

Investopedia cere scriitorilor să utilizeze surse primare pentru a-și susține munca. Acestea includ cărți albe, date guvernamentale, raportări originale și interviuri cu experți din industrie. De asemenea, facem referire la cercetările originale ale altor editori de renume, acolo unde este cazul. Puteți afla mai multe despre standardele pe care le respectăm pentru a produce conținut precis și imparțial în politica editorială .
  1. Demotech. “American Pet Insurance Company. ” Accesat la 7 august 2021.

2. Better Business Bureau. “Trupanion. ” Accesat la 7 august 2021.

Suflurile și coborâșurile acoperirii asigurărilor